OKE
BIP
-A | A+ kontrast     rss

o nas Aktualności Terminarz Przekazywanie danych kontakt pomoc
Akty prawne
Terminy egzaminów
Egzamin ósmoklasisty
- ARKUSZE
- INFORMACJE OGÓLNE
- KOMUNIKATY
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE
- DOSTOSOWANIA
- RAPORTY
- MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ
- ARKUSZE POKAZOWE
- INFORMATORY
- PODSTAWA PROGRAMOWA
- EGZAMIN PRÓBNY 2020
- EGZAMIN PRÓBNY 2021
- SIOEO
Egzamin maturalny
Egzamin zawodowy
Egzamin zawodowy - formuła 2012
Egzamin zawodowy - formuła 2017
Egzamin zawodowy - formuła 2019
Egzaminy eksternistyczne
Wglądy - EM i E8
Wglądy - egz. zawodowe
Arbitraż
Wydawanie duplikatów
Uwierzytelnienia i apostille
Egzaminatorzy
Wydawanie dyplomów, suplementów
Panel dyrektora
Zgłoszenie szkoły do OKE
Panel egzaminatora
Archiwum
Linki
panel obserwatora
do pobrania
panel ucznia
deklaracja dostępności
rodo
Cookies

Egzaminy \ Egzamin ósmoklasisty \ ARKUSZE

Język angielski

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJAP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Nagrania z wydłużonymi przerwami

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJAP-200-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJAP-400-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OJAP-500-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJAP-700-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJAP-800-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z afazją (OJAP-900-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OJAP-Q00-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Język francuski

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJFP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Nagrania z wydłużonymi przerwami

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Język hiszpański

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJHP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Nagrania z wydłużonymi przerwami

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Język niemiecki

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJNP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Nagrania z wydłużonymi przerwami

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJNP-200-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJNP-400-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OJNP-500-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJNP-700-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJNP-800-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z afazją (OJNP-900-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OJNP-Q00-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Język rosyjski

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJRP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Nagrania z wydłużonymi przerwami

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJRP-200-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJRP-400-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OJRP-500-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJRP-800-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Język włoski

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJWP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Nagrania

  • Nagrania z wydłużonymi przerwami

  • Transkrypcja nagrań

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Matematyka

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OMAP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OMAP-200-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OMAP-400-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OMAP-500-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OMAP-700-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OMAP-800-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z afazją (OMAP-900-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OMAP-Q00-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu (OMAP-C00-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Język polski

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OPOP-100-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OPOP-200-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OPOP-400-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OPOP-500-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OPOP-700-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OPOP-800-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z afazją (OPOP-900-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OPOP-Q00-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu (OPOP-C00-2105)

  • Arkusz egzaminacyjny

  • Zasady oceniania rozwiązań zadań

drukuj
Terminarz | Do pobrania | Egzaminy | Egzaminatorzy | Przekazywanie danych | Badania | EWD

© Copyright by OKE Łódź